Azlin Azman

Assalamualaikum

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. 

Nama saya Nur Azlin bt Azman. Berumur 100 tahun bahagi 2 tolak 50 darab 56. Blog ni mula dihidupkan pada 14/5/2011 pada pukul 1.20 pagi. Sebelum ni saya ada 1 blog tapi ada sedikit masalah teknikal, hoho, jadi saya ambil keputusan untuk buat blog baru dengan nama baru dengan nama sendiri, Azlin Azman. 

Saya lebih suka ceritakan tentang hidup saya. Dan InsyaAllah sentiasa terapkan nilai agama, bukan saja untuk peringatan untuk semua orang malah untuk diri saya sendiri. InsyaAllah ^^,


Saya sangat tak skema. Wahaha. Ok. Saya suka ketawa. Jadi jangan annoying dengan ' Wahahaha ' saya yang terlalu banyak. Saya suka blog-blog islamik yang santai, apa-apa saja tentang fashion, hijab, lelaki hensem yang berakhlak mulia, eh, apa-apa yang sangat cool sebab saya juga sangat cool. Wahaha. 


so best of luck to my new blog. hope it'll end up longer than the previous one. ;) InsyaAllah



menulis bercerita itu satu cara untuk lari dari kenyataan..
menulis bercerita itu satu cara untuk berkongsi kenyataan...
menulis bercerita itu untuk mencipta satu impian...
menulis bercerita itu untuk berkongsi satu impian...
menulis bercerita itu untuk berkongsi fikiran...
menulis bercerita itu untuk melahirkan perasaan yang gagal diluahkan...
menulis bercerita itu untuk berkosi pengalaman..
menulis bercerita itu untuk membuka mata khalayak yang membaca...
menulis bercerita itu untuk berkongsi rasa...
menulis bercerita itu hak siapa sahaja..

-Hlovate



AzlinAzman






0 comments: